הבלוג שלנו

מגמות בשיווק עסקי 2025: איך לבנות נוכחות חזקה ולהתאים את עצמך לשינויים?

בשוק דינמי כמו שלנו, במיוחד במציאות הישראלית המשתנה, מלחמה, 101 חטופים, כלכלה מאתגרת, שיווק אפקטיבי דורש הרבה יותר מסתם תוכן. זהו שילוב של יצירתיות, עקביות, גמישות והיכולת לשקף את הערכים הייחודיים של העסק שלך.  הנה המגמות המרכזיות והעקרונות שיכולים להוביל אותך להצלחה בשנת

קרא עוד »

מכירים את המשפט "עסקים עושים עם אנשים"? 

אחד המשפטים הידועים בעולם העסקי הוא ש"עסקים עושים עם אנשים" – והמוניטין האישי שלנו הוא הביטוי המוחשי לכך. כשלקוחות בוחרים בנו, הם עושים זאת לא רק בגלל המיומנות המקצועית שלנו אלא גם בגלל מי שאנחנו, הערכים שאנחנו מביאים לעסק והחיבור

קרא עוד »

Arena – הזירה העסקית: הדרך שלך להצלחה בעידן החדש

מאז שאני עצמאית (כבר 6 שנים 🙂) אני מבינה שלהיות עצמאי זה הרבה לבד – בהחלטות, ברגשות, ביחסים, בכספים, בשיווק, בביטוחים, במיסים. אני בודקת לבד, בוחרת לבד ומבצעת בעצמי. חלק מההחלטות מניבות תוצאות טובות וחלק לא, מה לעשות – ככה

קרא עוד »

ארנה שיווק – מה הסיפור שלי?

בכל יום כמעט, מישהו שואל אותי, "מה זה ארנה שיווק? למה דווקא השם הזה? מה המשמעות מאחוריו?" אז הגיע הזמן לספר את הסיפור שלי… נולדתי וגדלתי בבית מלא חיים, שישה ילדים, ואני פותחת את השלישייה השנייה – מספר ארבע. הבית

קרא עוד »

שיחה בארבע עיניים עם עורך דין ניקולאי מאינס

שיחה כנה שקיימתי עם ניקולאי מאינס, הנושאים כללו את האתגרים של עצמאיים, את מנוע הבעירה שתמיד נותן כוח לפעול ולהתמודד, את ההזדמנויות שיש גם בתקופה הזו ועוד. איך לדעתכם אפשר להצליח דווקא בימים אלו לקדם את העסק או החברה שלכם?

קרא עוד »

FOMO או JOMO

לאחרונה אני שומעת יותר ויותר אנשים אומרים על עצמם שהם FOMO, יש את התופעה וכמובן שיש גם את ההפוך שלה. תופעת ה-FOMO "הפחד לפספס", מסבירה את ההרגשה שאנחנו מחמיצים חוויות, אירועים או הזדמנויות שנראים לנו מרגשים ומעניינים לאחרים. הפחד הזה יכול לגרום

קרא עוד »