שיווק הוא חלק בלתי נפרד מהמערך הניהולי של כל חברה וארגון. הארגון זקוק לזרימה של לקוחות מתעניינים, ביקושים, חשיפה קבועה כלפי קהל היעד ואינטראקציה עם הלקוחות שלו. אם הארגון שלכם רוצה לפרוץ קדימה או שהוא מצליח אבל אתם רוצים יותר, מיקור חוץ יחולל עבורכם שינוי ופריצת דרך בהרבה מאוד מובנים.

1.    שיווק במיקור חוץ מייצר לכם כסף חדש

גיוס לקוחות הוא תהליך מתמשך בארגונים ועסקים, בהקמת החברה, המשאבים ממוקדים בגיוס לקוחות ראשונים והארגון משקיע את כל כולו בתהליך זה. עם השנים, עם הגידול והצמיחה העסקית, התחרות, הטכנולוגיה, יש צורך בהתמחות ובתשתית שעובדת 365 ימים בשנה. ארגון בלי שיווק הוא עסק שמפסיק לדבר עם הלקוחות שלו, והצמיחה העסקית שלו בעצירה. בארנה שיווק אנחנו מקימים תשתיות שיווק שמחברות את הארגון ללקוחות חדשים ולקוחות קיימים לאורך כל השנה.

2.    תוכנית מדויקת וחשיבה אסטרטגית

הארגון שלכם יפיק רבות מניהול שיווק במיקור חוץ, מפני שאנחנו מאמינים בתוכנית עבודה מסודרת, מדויקת ואפקטיבית. אנחנו, בשילוב ידיים אתכם, מגדירים מטרות ויעדים לתוכנית אסטרטגית שעובדת. במקום שתנסו בתוך שגרת העבודה שלכם למצוא את הזמן לקבל החלטה נקודתית, לפעמים חפוזה מדי, אנו נוביל עבורכם תוכנית כוללנית, שמאפשרת התמקדות בשילוב עם בחינת תוצאות ושיפור מתמיד.

3.    זה הזמן להשתמש נכון בכלים החדשים

בעידן הדיגיטלי, הזמינות של מגוון כלים דיגיטליים חדשניים היא עובדה קיימת. אבל עם יד על הלב, האם בארגון שלכם אתם עושים את השימוש הטוב ביותר באינסטגרם? בליקנדאין? ביו טיוב? האם אתם באמת יודעים להפוך את הערוצים הדיגיטליים והכלים החדשניים לנכסים מניבים עבור הארגון שלכם? בארנה שיווק אנשי קריאטיב ודיגיטל, מומחי קידום אתרים וצוות ששוחה בתוך החדשנות הטכנולוגית כמו דג במים. החדשנות הזאת עומדת לעבוד בשבילכם.

4.    שיווק במיקור חוץ מאפשר לכם להתמקד

הארגון שלכם שואף לחולל שינוי מסוים, להוביל בנישה שלכם, למכור מוצרים מעולים או לספק שירות ברמה גבוהה במיוחד. אתם טובים במה שאתם עושים, אנחנו טובים במה שאנחנו עושים – בשיווק. כשאתם מחליטים להעביר אלינו את תחום השיווק, מדובר בחלוקת משאבים נכונה. אתם תמשיכו לנהל ולעשות את מה שאתם באמת הכי טובים בו, לרווחת הארגון ולטובת הלקוחות, אנחנו נדאג להמשך זרימת הלקוחות החדשים, כי זה מה שאנחנו יודעים לעשות.

5.    עומדים לרשותכם מקצוענים בשטח עם פרספקטיבה וותק

אנשי שיווק ברמה הגבוהה ביותר צריכים להכיר לעומק את התנהגות הצרכנים, להכיר את הכלים ליצירת חשיפה איכותית, לדעת להשתמש בכל עקרונות המיתוג שתופסים את תשומת הלב של הלקוחות, ולייצר את המסרים הנכונים שמניעים לפעולה. וזה בדיוק מה שאתם מקבלים מן המוכן. אנחנו מעמידים לרשותכם אנשי מקצוע שיש להם פרספקטיבה מקצועית של עשרות שנים בשטח. ניהלנו אין ספור קמפיינים, אנו מתמחים בהנעת צרכנים וגולשים לפעולה ושוחים בטכניקות שיווק בדיגיטל ומחוצה לו. את כל זה ויותר, אנו מעמידים לרשותכם.

6.    הנעת ביקושים תוך חיסכון בכסף

לבנות משרה חדשה של מנהל שיווק שעובד בארגון כשכיר, זה תהליך יקר וארוך עד שרואים תוצאות. אנו חוסכים לכם מספר משרות בעלות התמחויות שונות בתחום השיווק, כך שהשירות שלנו מניע ביקושים וחוסך לכם בהוצאות כוח אדם.

7.    ברוכים הבאים לחזית השיווק

שיווק במיקור חוץ מאפשר לכם להיכנס ברגל ימין לעולם מרגש ואפקטיבי – אתם נכנסים בעזרתנו לחזית, חזית השיווק עם כל הכלים החכמים והניסיון המצטבר. ואתם נהנים מהתוצאות מבלי שאתם צריכים להשקיע בהדרכה פנים ארגונית יקרה. אתם לא צריכים להביא מרצים לשיווק כדי שיסבירו לעובדים שלכם מה לעשות, איך ומתי. אתם לא צריכים לבדוק את האפקטיביות של עובדים חדשים ששכרתם לשם כך, כי אנחנו מנהלים את השיווק עבורכם.

8.    נבחרת של מקצוענים עומדת לרשותכם

שיווק במיטבו זה משחק קבוצתי. גם אצלנו, אף אחד לא יודע את הכל ואף אחד לא מתיימר לעשות הכל לבד. זו הסיבה שהקמנו צוות מנצח, נבחרת של אנשי שיווק וקריאיטיב, וכולה עומדת לרשותכם. אנשי המקצוע שאנחנו מעמידים לרשותכם תפורים במדויק לצרכי הארגון ולמטרות שלכם. אם זה בניית אתרים ואם זה קידום אתרים, אם זה שימוש בסושיאל (רשתות חברתיות) ואם זה סרטוני תדמית, אם זה הגעה לקהל היעד אונליין ואופליין – הנבחרת שלנו משחקת משחק קבוצתי עבורכם. באתר של ארנה תוכלו להתרשם ממידע נוסף על הצוות שלנו, עתיר ניסיון, מלא אנרגיה ותמיד מוכן לעבודה.

9.    ללמוד, להוביל לנצח

כאשר הארגון שלכם מקבל מערך שיווקי מן המוכן, אתם מקבלים חיזוק ממשי שתמיד שואף קדימה. אנו מעמידים לרשותכם מערך שיווקי שכל הזמן בודק, כל הזמן משפר, את כל תהליכי השיווק וקידום המכירות. אתם מקבלים מן המוכן מערכת שהופכת את הארגון שלכם לארגון לומד מן המבחינה השיווקית.

10.   הטמעת יכולות שיווק לתוך הארגון שלכם

אנו מתמחים גם בהטמעה של תהליכי שיווק, לתוך מערכת עסקית וארגונית קיימת. אנו לא רק מביאים לכם עוד לקוחות ומאפשרים לכם לצמוח מבחינה עסקית אלא גם משייפים עבורכם מערך שיווקי פנימי שלכם. כך בעצם הארגון שלכם לומד לתפעל את המערך שיצרנו עבורו, שימשיך לתפקד כמו שעון גם אחרי שהמיקור חוץ מסיים את תפקידו.

חברת ארנה וסיגל אמסלם העומדת בראשה מעמידה לרשותכם מהלכי שיווק מנצחים. נקים עבורכם מערכי שיווק עם תוצאות. נקודה.